loading...
جهان اپس | دانلود نرم افزار و برنامه اندروید ، دانلود بازی اندروید ، دانلود بازی ios
مدیر سایت بازدید : 155 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی از بازی هایی است که دارای اپلیکیشن قوی و قدرتمند است و یک بازی در سبک استراتژیک و اکشن می باشد که دارای جذابیت بالایی است. بازی مبارزه با مردگان از سری بازیهایی است که برای سیستم عامل آندروید طراحی شده است. در بازی فوق باید مکانی را برای خود در جایی منایب بسازید که انواعی از سلاح ها و ابزارهای جنگی را در آن قرار دهید تا وقتی دشمنان به شما حمله می کنند قدرت مبارزه با آنان را داشته باشید و از خود دفاع کنید. داستان ازین قرار است که در کره زمین ویروسی عجیب منتشر شده که قدرت فکر کردن را از مردم گرفت ولی با این وجود عده ی اندکی از مردم از این ویروس جان سالم به در بردند که پس از این فاجعه آن ها تحت سلطه شما هستند و این وظیفه شماست تا راهی برای نابودی این ویروس عجیب پیدا کنید.

مدیر سایت بازدید : 9 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما در هلیکوپتری مجهز، به نام AC-130 قرار می گیرید و نقش سرنشین هواپیما را دارید و از خود در برابر زامبی ها دفاع می کنید و به زامبی ها تیراندازی می کنید، در واقع ماموریت اصلی شما محافظت از بازماندگان جنگی است، و از رادار خود جهت شناسایی زامبی ها استفاده کرده و آن ها را با استفاده از سلاح های مرگبار خود از بین می ببرید. همچنین لازم به ذکر است که با کشتن زامبی ها سکه های متعددی به شما تعلق خواهد گرفت این بازی دارای امکانات بسیاری از قبیل دید در شب برای بهتر دیدن محل دقیق زامبی ها می باشد. در این بازی باید به جمع آوری سلاح های مختلف، نابود کردن ارتش زامبی ها و محافظت از بازماندگان جنگی بپردازید. محیط گرافیکی عالی، اسحله های ۲۵ mm، توپ های ۴۰ mm مرگبار، سلاح های مخرب دیگر، سرعت عملکرد بازی بهبود یافته است و مشکلات منوی اصلی بازی برطرف شده است از دیگر وبژگی های این بازی می باشد. از ویژگی های جدید این ورژن می توان به قابلیت بزرگ نمایی، بروز رسانی های جدید، رفع اشکالات جرئی و بهبود یافتن نقشه ها اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 8 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما به یک ماجراجویی خطرناک وارد می شوید. شما باید به جمع آوری آثار باستانی بپردازید و  ماموریت هایی که به شما داده می شود را در کم ترین زمان ممکن آن  را به پایان برسانید. پس از اتمام هر مرحله می توانید برای امنیت خود وسایلی که برای محافظت نیاز دارید خریداری کنید. همچنین در طی این بازی ببری به دنبالتان هست وما از آن فرار کنید

مدیر سایت بازدید : 8 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Devil Ninja2 شما را وارد جنگ های تن به تن با موجودات افسانه ای می کند. در  این بازی شما دارای قدرت های خاص هستید که از هرکدام برای یک موجود می توانید استفاده کنید. در این بازی زیبا و مرحله ای شما در نقش یک نینجا هستید که با شمشیر و دیگر سلاح های خود به جنگ موجودات افسانه ای می روید.این بازی زیبا با داشتن صداها و افکت های جالب می تواند جزء سرگرمی های همیشگی شما شود.

مدیر سایت بازدید : 42 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Pool Breakبیلیارد برای سیستم عامل آندروید است که دارای گرافیک وتصویر برداری بسیار حرفه ای می باشد در این  نسخه با اجرای کامل قوانین جهانی این رشته ورزشی و گنجاندن همه سبک های بیلیارد و تصویر برداری و تنظیم قدرت و جهت از طرفین با دو زاویه متحرک یه ویژگی خاص و منحصر به فردی پیاده سازی شده است و شما می توانید ساعتها با این بازی سر گرم شوید.

مدیر سایت بازدید : 25 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Curling3D یک بازی سه بعدی بر اساس قوانین اصطحکاک فیزیک می باشد. شما باید با هل دادن مهره سنگی بتوانید آن را وسط نشانه متوقف کنید. زمانی که مهره بر روی یخ متوقف شد، هر چقدر به مرکز هدف نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری خواهید گرفت. کار ساده ای نیست زیرا روی یخ، متوقف کردن این مانع دشوار است و شاید مکان توقف با جایی که شما در نظر دارید چندین متر اختلاف داشته پیدا کند.

مدیر سایت بازدید : 6 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Galactic Phantasy Prelude یک بازی جذاب برای آندروید است که شما را به فضا دعوت می کند. در این بازی ۶۴ ناوگان مختلف از نمونه های کوچک گرفته تا بزرگ وجود دارد که شما می توانید به طور دلخواه یکی را انتخاب کرده و در ماموریت های مختلف به نبرد سخت بپردازید. هم چنین با کشتن نیروهای دشمن می توانید غنایم آن ها را برای خود بردارید. از امکانات این بازی می توان به گرافیک قابل قبول،گیم پلی روان، و وجود ۶۴ فضاپیمای مختلف اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Gunslugs یک بازی اکشن و پر از هرج و مرج می باشد، که در آن شما باید بدون توقف اقدام به حمله کرده و دشمنان را با سلاح هایی که در دست دارید نابود کنید. در این بازی شما باید سعی کنید آزادی شهر را که در هم شکسته را بازگردانید تا مردم شهر دوباره به شهر بازگردند.همچنین در این بازی ممکن است در مقابل اردک سیاه قرار بگیرید، دقت داشته باشید همه ی آنها را نابود کنید تا خطری شهر را تهدید نکند.

مدیر سایت بازدید : 12 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما می توانید با حرفه ای ترین ورزشکاران تنیس رقابت کرده و مهارت خود را محک بزنید. در این بازی بیش از ۷۰ تنیس باز حرفه ای وجود دارد که هر کدام از آنها توانایی های خاص و منحصر به فرد دارند.وقتی بازی شروع می شود شما باید یکی از تنیس بازها را انتخاب کرده و سپس وارد مسابقاتی مهیج در سرتاسر دنیا می شوید. با کسب امتیاز در هر کدام از مسابقات، می توانید جوایزی کسب کرده و مهارت های خود را ارتقا دهید. این بازی دارای گرافیک زیبا و گیم پلی بسیار روان می باشد.

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Draw Something یک بازی جذاب بر پایه نقاشی است که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. در این بازی آنلاین شما باید با وسایلی که بازی در اختیارتان قرار می دهد نقاشی بکشید و دوست شما باید حدس بزند نقاشی چیست و جای خالی را با حروف پر نماید. کلماتی که شما در اختیار دارید بیش از ۵۰۰۰ کلمه می باشد. از امکانات جدید این بازی می توان به محیط کاملا بدون تبلیغات، ستاره و سکه های رایگان، ۱۰۰۰ کلمه جدید، گالری نقاشی های مورد علاقه تان وابزارهای پیشرفته نقاشی اشاره کرد. همچنین در این بازی برای اولین بار می توانید نقاشی های خود را در یک پک برای تمام دوستان خود به اشتراک بگذارید و یک گالری عکس از مجموعه ای از همه از نقاشی های مورد علاقه خود را در یک مکان داشته باشید. در قسمت ابزارهای نقاشی سعی کنید از پیکسل قلم، مداد الگو، تمبر، نشانگر و مداد رنگی مومی استفاده بیشتری کنید و به علاوه می توانید بیش از ۱۰۰ رنگ جذاب را انتخاب کنید.

مدیر سایت بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Galactic Phantasy Prelude یک بازی جذاب برای آندروید است که شما را به فضا دعوت می کند. در این بازی ۶۴ ناوگان مختلف از نمونه های کوچک گرفته تا بزرگ وجود دارد که شما می توانید به طور دلخواه یکی را انتخاب کرده و در ماموریت های مختلف به نبرد سخت بپردازید. هم چنین با کشتن نیروهای دشمن می توانید غنایم آن ها را برای خود بردارید. از امکانات این بازی می توان به گرافیک قابل قبول،گیم پلی روان، و وجود ۶۴ فضاپیمای مختلف اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای Charlie Hop  شما در نقش یک متفکر و فیزیک دان به نام چارلی هستید. اجداد چارلی هوش خارق العاده و سیبیل هایی بسیار بزرگتر از بقیه مردها داشتند. در این بازی چارلی برای ادامه دادن راه پدرانش باید معماهای مختلفی را حل کند و تمامی تکه های پازل را که بدست می آورد تا سیبیلش همچنان رشد کند.در این بازی او برای حل این معماهای غیر ممکن، حتی بر جاذبه زمین هم غلبه می کند و وارد دنیایی وارونه و متفاوت می شود. این بازی دارای ۳ فصل و ۷۲ مرحله جالب و چالش برانگیز است. از امکانات این بازی می توان به گرافیک بالا و موسیقی جذاب آن اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 162 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی CrossMe Premium یک بازی پازل بسیار زیبا برای آندروید می باشد. در این بازی یک عکس در پشت تعداد زیادی پازل قرار می گیرد و شما باید با تمرکز و دقت عکس پشت پازل ها را پرکنید. همچنین این بازی می تواند با گیم پلی روان و رابط کاربری زیبا، مدت ها شما را سرگرم خود کند.

مدیر سایت بازدید : 51 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بازی FreeCell Solitaire یک بازی بسیار زیبا برای علاقه مندان به بازی ورق برای آندروید می باشد. این بازی یک بازی تک نفره است و از فضایی گرافیکی و زیبا برخوردار است. محیط این بازی کاملا قابل شخصی سازی است و شما می توانید آیتم های گوناگونی را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر بخواهید می توانید تصویر پس زمینه و یا رنگ های قسمت های مختلف را تغییر دهید. این بازی علاوه بر پشتیبانی گوشی های اندروید، از تبلت های اندرویدی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

مدیر سایت بازدید : 46 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی جالب Blendoku شما با طیفی از مربع های رنگی روبرو هستید. این بازی بیشتر برای افرادی که در رشته های معماری، طراحی و گرافیک فعالیت دارند بسیار جالب و مفید خواهد بود. در بازی ردیفی از مکعب های رنگی روبروی شما قرار دارد و در ردیف پایین شما باید این مربع های رنگی را طوری در کنار هم قرار دهید تا طیف مربع های رنگی با توجه به اولین مربع قرار گرفته در ردیف، رو به کم رنگ شدن و یا پرنگ شدن برود. این بازی دارای ۴ سطح ( مبتدی، متوسط، دشوار و حرفه ای) و ۴۰۰ مرحله جذاب می باشد.همچنین این بازی جالب با داشتن گرافیک خوب و محیط متنوع به خوبی شما را سرگرم می کند. از امکانات این بازی می توان به گیم پلی اعتیادآور، رنگ های منحصر بفرد، ۱۵۰ سطح متوسط، ۱۵۰ سطح معمولی و … اشاره کرد.

درباره ما
دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی ios,دانلود بازی ای او اس,دانلود نرم افزار ios,دانلود نرم افزار ای او اس,اندروید,ای او اس,ios,بازی اندروید,بازی ios,بازی ای او اس,اندرویدها,اندرویدینا,اندرویدکده,بازی,نرم افزار,اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن اندروید,دانلود اپلیکیشن ios,دانلود اپلیکیشن ای او اس,موبایل,mobile,android,ios,apps,apple,samsong,آموزش نصب بازی,جهان اپس,اپس,wordapps,word apps
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 863
  • بازدید کلی : 9,157