loading...
جهان اپس | دانلود نرم افزار و برنامه اندروید ، دانلود بازی اندروید ، دانلود بازی ios
مدیر سایت بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

نرم افزار n7player یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش موزیک با کیفیت بالا است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی خود را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کنید و از شنیدن موزیک با کیفیت بالا لذت ببرید. این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی را پشتیبانی می کند و با وجود این پلیر برروی گوشی خود دیگر نیازی به هیچ نرم افزار صوتی دیگری ندارید. از وِیژگی های این نرم افزار می توان به امکان دانلود آهنگ از اینترنت، دارای ۵ باند اکولایزر گرافیکی، قابلیت ویرایش پرچسب آهنگها، پشتیبانی از هدست، دارای ویجت لاک اسکرین به هنگام قفل صفحه با سایزهای مختلف، دارای تایمر خواب و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 20 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که کنجکاو شوید بدانید وقتی حواستان به گوشیتان نیست یا در محلی برای دقایقی آن را جا گذاشته‌اید دوست یا عضوی از خانواده‌تان به آن سرک کشیده یا نه؟ نرم افزار Catchr اپلیکیشنی است که از طریق ثبت فعالیت تمامی آپ‌های گوشیتان به این نیاز شما پاسخ می‌دهد.

مدیر سایت بازدید : 21 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار WeatherPro نرم افزاری برای مشاهده و پیش بینی آب و هوای هفت روز هفته است. این نرم افزار قابلیت پخش تصاویر ماهواره به صورت انیمیشن را دارد و هوای بیش از ۲ میلیون نقطه در سراسر جهان را پیش بینی می کند. این نرم افزار دارای یک لایو والیپر است که می توانید وضعیت آب و هوا را بر روی هوم اسکرین گوشی خود مشاهده کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به عملکرد سریع برای پیش بینی آب و هوا، پیش بینی وضعیت هوا تا ۷روز آینده و محیطی کاربر پسند و زیبا اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید چند شهر اضافه شده و باگ های موجود رفع شده است.

مدیر سایت بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Bird Mania دارای یک گیم پلی سریع و هیجان انگیز است و شما را دعوت به یک پرواز دشوار با یک پرنده ی جنگنده میکند. اگر به بازی های رکوردی و با گیم پلی هیجان انگیز علاقه دارید ، این بازی می تواند شما سرگرم کند .

مدیر سایت بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Gunslugs یک بازی اکشن و پر از هرج و مرج می باشد، که در آن شما باید بدون توقف اقدام به حمله کرده و دشمنان را با سلاح هایی که در دست دارید نابود کنید. در این بازی شما باید سعی کنید آزادی شهر را که در هم شکسته را بازگردانید تا مردم شهر دوباره به شهر بازگردند.همچنین در این بازی ممکن است در مقابل اردک سیاه قرار بگیرید، دقت داشته باشید همه ی آنها را نابود کنید تا خطری شهر را تهدید نکند.

مدیر سایت بازدید : 28 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار iZip+  یک فایل منیجر قدرتمند برای سیستم عامل ios است که به شما اجازه می دهد تا انواع فایل ها با فرمت های مختلف را مشاهده کنید ، تغییر نام دهید ، حذف کنید ، انتقال دهید و همچنین دیگر کارهای مدیریتی که در رابط کاربری زیبای این خدمات را به شما عرضه می کند .

مدیر سایت بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Maps یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای نمایش نقشه های ماهواره ای گوگل می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید با استفاده از اینترنت و یا GPS موقعیت خود را در سریع ترین زمان ممکن برروی نقشه پیدا کنید بهترین قابلیت این نرم افزار این است که می توانید مبدا و مقصد را به برنامه بدهید سپس نرم افزار ساده ترین و سریع ترین مسیر ممکن را به شما نمایش می دهد که این قابلیت در سفر بسیار کاربردی است. این نرم افزار بیش از ۲۵ میلیون دانلود از مارکت گوگل داشته است و یکی از دقیق ترین نرم افزار های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره است و بیش از ۱۰۰ میلیون نقطه در سراسر دنیا را پشتبانی می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

 

مدیر سایت بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

تصور کنید که موجودی به نام POU را در گوشی خود در اختیار دارید.چگونه آن را شخصی‌سازی می‌کنید؟آیا تمام تلاش خود را جهت مواظبت و نگهداری از آن خواهید کرد؟غذا دادن،تمیز کردن و بزرگ کردن آن را بر عهده خواهید گرفت؟بله دوستان بازی Pou توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفدران متعددی را به خود جذب کند و امتیاز ۵ستاره را به خود اختصاص دهد.

مدیر سایت بازدید : 12 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما می توانید با حرفه ای ترین ورزشکاران تنیس رقابت کرده و مهارت خود را محک بزنید. در این بازی بیش از ۷۰ تنیس باز حرفه ای وجود دارد که هر کدام از آنها توانایی های خاص و منحصر به فرد دارند.وقتی بازی شروع می شود شما باید یکی از تنیس بازها را انتخاب کرده و سپس وارد مسابقاتی مهیج در سرتاسر دنیا می شوید. با کسب امتیاز در هر کدام از مسابقات، می توانید جوایزی کسب کرده و مهارت های خود را ارتقا دهید. این بازی دارای گرافیک زیبا و گیم پلی بسیار روان می باشد.

مدیر سایت بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

قرآن کریم ، کتاب آسمانی ما مسلمانان است و همه ی ما حتی اگر دیر به دیر آنرا مطالعه کنیم ، دوست داریم که همیشه آنرا در کنار خود داشته باشیم . شما می توانید با استفاده از نرم افزار Al Quran Karim Pro تمام سوره های قرآن کریم را به صورت انگلیسی و عربی به طور کامل در سیستم عامل ios خود داشته باشید و از آن بهره ببرید .

مدیر سایت بازدید : 29 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار jetAudio یکی از بهترین ومحبوب ترین نرم افزارهای پخش فایل های چند رسانه ای است که برای اندروید عرضه شده است. به کمک این نرم افزار قدرتمند می توانید اکثر فرمت های صوتی و تصویری را با بالاترین کیفیت پخش کنید و از گوش کردن به موسیقی و تماشای فیلم با کیفیت بی نظیر لذت ببرید. این نرم افزار رکورد بالاترین میزان دانلود را بدست آورده و به عنوان کامل ترین نرم افزار شناخته شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن ۲ باند اکولایزر گرافیکی، داشتن تایمر خواب تا ۲۴ ساعت، پشتیبانی کامل از فرمت های spx, mod ape, wv, tta, m4a, flac, ogg, mp3, wav, wma و دارا بودن ویجت های زیبا در سایزهای مختلف و رفع مشکلات دیده شده در ورژن قبلی اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Super Ninja World دارای یک گیم پلی سریع و به سبک بازی های دویدن آزاد است که برای سیستم عامل ios منتشر شده است . شما باید پا به پای این نینجای سریع و خشن همراه شوید و در سر راهتان علاوه براینکه تمام سکه ها را جمع آوری کنید ، دشمنان را نیز هم از سر راه بر دارید .

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Draw Something یک بازی جذاب بر پایه نقاشی است که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. در این بازی آنلاین شما باید با وسایلی که بازی در اختیارتان قرار می دهد نقاشی بکشید و دوست شما باید حدس بزند نقاشی چیست و جای خالی را با حروف پر نماید. کلماتی که شما در اختیار دارید بیش از ۵۰۰۰ کلمه می باشد. از امکانات جدید این بازی می توان به محیط کاملا بدون تبلیغات، ستاره و سکه های رایگان، ۱۰۰۰ کلمه جدید، گالری نقاشی های مورد علاقه تان وابزارهای پیشرفته نقاشی اشاره کرد. همچنین در این بازی برای اولین بار می توانید نقاشی های خود را در یک پک برای تمام دوستان خود به اشتراک بگذارید و یک گالری عکس از مجموعه ای از همه از نقاشی های مورد علاقه خود را در یک مکان داشته باشید. در قسمت ابزارهای نقاشی سعی کنید از پیکسل قلم، مداد الگو، تمبر، نشانگر و مداد رنگی مومی استفاده بیشتری کنید و به علاوه می توانید بیش از ۱۰۰ رنگ جذاب را انتخاب کنید.

مدیر سایت بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده WhatsApp Messenger که برای سیستم عامل ios است به شما امکان چت های گروهی و خصوصی به اشتراک گذاشتن انواع عکس و ویدیو وبسیاری از امکانات دیگر را می دهد.همچنین شما با این نرم افزار می توانید از بین شماره های تماس ذخیره شده در آی دیوایستون دوستان خودتان رو بیابید و در گروه خودتان به بحث گروهی و خصوصی بپردازید.

مدیر سایت بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار FireFox یکی از بهترین و سریع ترین نرم افزارهای عرضه شده برای سیستم عامل های ویندوز و اندروید است که دارای بیش از ۱۰۰میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد. نرم افزار فایرفاکس یک مرورگر قدیمی و قدرتمند است که می توان گفت پرسرعت ترین مرورگری است که تاکنون عرضه شده است. به کمک این نرم افزار می توانید با کیفیت و سرعت بی نظیری به گشت و گذار در بین صفحات وب بپردازید و از کیفیت واقعی صفحات لذت ببرید. از چند ویژگی بسیار فراوان این نرم افزار می توان به سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب، پشتیبانی از جاوا اسکریپ، اشتراک اطلاعات از طریق NFC، اضافه شدن حالت دید شب برای تنظیم نور کم، پشتیبانی کامل از صدا برای جستجو در صفحات وب، قابلیت نصب پلاگین و addon برای بهبود عملکرد، پشتیبانی از فلش و HTML5، قابلیت جستجوی پیشرفته در متن صفحات، امنیت فوق العاده بالا، قابلیت بوکمارک وبسایت های مورد علاقه و محیطی شیک و کاربرپسند اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی زیبا Modern Command که در سبک بازی های استراتژی می‌باشد و اکنون برای سیستم عامل ios منتشر شده است باید برای حفاظت از پایگاه خود و همچنین نابودی دشمن، نیروی قدرتمند خود را تشکیل داده و در مکان‌های مختلف نظیر آمریکا، اروپا، آفریقا و… علیه تهدیدهای پیش‌رو مقابله کنید.

مدیر سایت بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Galactic Phantasy Prelude یک بازی جذاب برای آندروید است که شما را به فضا دعوت می کند. در این بازی ۶۴ ناوگان مختلف از نمونه های کوچک گرفته تا بزرگ وجود دارد که شما می توانید به طور دلخواه یکی را انتخاب کرده و در ماموریت های مختلف به نبرد سخت بپردازید. هم چنین با کشتن نیروهای دشمن می توانید غنایم آن ها را برای خود بردارید. از امکانات این بازی می توان به گرافیک قابل قبول،گیم پلی روان، و وجود ۶۴ فضاپیمای مختلف اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 11 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیش میاد که سری های قبلی  این بازی زیبا رو تجربه نکرده باشد بازی Asphalt7 از شرکت گیم لافت که واقعا یک بازی ماشین تمام عیار هست و اکنون برای سیستم عامل ios منتشر شده است در این نسخه ۶۰ ماشین مختلف از شرکت های معروف وجود دارد و شما می توانید بازی را در حالت های مختلف بازی کنید.

مدیر سایت بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Cinekolor یک ابزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر برای سیستم عامل ios است . با استفاده از این نرم افزار می توانید رنگ و نورپردازی تصاویر خودتان را اصلاح کنید و به بهترین حالت ممکن رنگ آنها را تنظیم کنید .

مدیر سایت بازدید : 35 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Memory Locker یک نرم افزار کاربردی و محبوب برای جلوگیری از بسته شدن نرم افزار های گوشی های اندروید است. حتما مشاهده کرده اید که سیستم عامل اندروید در برخی مواقع هنگام کمبود حافظه دستگاه برخی از نرم افزار ها را می بندد. به عنوان مثال می دانید که سیستم عامل اندروید به هنگام کمبود حافظه بیش از حد، لانچر را می بندد، حال به کمک این نرم افزار می توانید مانع از بسته شدن لانچر و نرم افزار های دیگری که نمی خواهید به هیچ عنوان بسته شوند، شوید. این نرم افزار می تواند لانچر و دیگر نرم افزار ها را به صورت کامل قفل کند و از بسته شدن آنها جلوگیری کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان قفل ویجت ها، قفل نرم افزار های سیستمی و رابط کاربردی آسان اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای Charlie Hop  شما در نقش یک متفکر و فیزیک دان به نام چارلی هستید. اجداد چارلی هوش خارق العاده و سیبیل هایی بسیار بزرگتر از بقیه مردها داشتند. در این بازی چارلی برای ادامه دادن راه پدرانش باید معماهای مختلفی را حل کند و تمامی تکه های پازل را که بدست می آورد تا سیبیلش همچنان رشد کند.در این بازی او برای حل این معماهای غیر ممکن، حتی بر جاذبه زمین هم غلبه می کند و وارد دنیایی وارونه و متفاوت می شود. این بازی دارای ۳ فصل و ۷۲ مرحله جالب و چالش برانگیز است. از امکانات این بازی می توان به گرافیک بالا و موسیقی جذاب آن اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 8 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Flight Theory  بازی تئوری پرواز که شبیه ساز پرواز با هواپیما است و شما با آن بر فراز کوهها جنگل و دریا پرواز خواهید کرد و در ابتدا آموزش پرواز خواهید دید و دریفت و نشست و برخواست با هواپیما را یاد خواهید گرفت و بعد از یادگیری به ماموریت اعزام خواهید شد همچنین بازی آیفون برای سیستم عامل 6 به بالا طراحی شده است و در اپل 5 بسیار سازگاری خواهد داشت.

مدیر سایت بازدید : 163 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی CrossMe Premium یک بازی پازل بسیار زیبا برای آندروید می باشد. در این بازی یک عکس در پشت تعداد زیادی پازل قرار می گیرد و شما باید با تمرکز و دقت عکس پشت پازل ها را پرکنید. همچنین این بازی می تواند با گیم پلی روان و رابط کاربری زیبا، مدت ها شما را سرگرم خود کند.

مدیر سایت بازدید : 86 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Microtrip یک بازی پازل جالب با گیم پلی فانتزی می باشد که بیشتر برای کودکان مناسب است . همچنین در این بازی قوانین فیزیکی و جاذبه به زیبایی طراحی شده اند و حس جالبی به بازی کننده می دهند .

مدیر سایت بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار QuickPic نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مدیریت تصاویر و مشاهده آن ها در محیطی کاملا کلاسیک و به دور از محیط خسته کننده پیش فرض گالری در سیستم عامل اندروید باشد. این نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت تصاویر توانسته است به عنوان بهترین نرم افزار مشاهده تصاویر در پلی استور معرفی شود. این نرم افزار اکثر فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند و می توانید پوشه های خود را مخفی کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در بارگذاری و نمایش عکس ها، نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو، امکان مخفی سازی پوشه های دلخواه و محیطی کلاسیک و ساده اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 11 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Part™  یکی از متفاوت ترین ابزارهایی است که می توانید برای ویرایش تصاویر خود از آن استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را طبق الگوهای خاصی ، به دو  ، صد و یا هزاران تکه تبدیل کنید و کارهای اعجاب برانگیزی تولید کنید  .

مدیر سایت بازدید : 12 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Bosch Toolbox مجموعه ای از ابزار های صنعتگران است که در یک نرم افزار به صورت حرفه ای جمع آوری شده است. این نرم افزار تمامی ابزاری که یک صنعتگر ممکن است به آن احتیاج داشته باشد را در خود جای داده است و کاملترین و حرفه ای ترین ابزار های اندازه گیری را داراست. از چند ویژگی این نرم افزار می توان به تبدیل بیش از ۵۰ واحد اندازه گیری از جمله طول، وزن، حجم و سرعت به هم، اندازه گیری دقیق طول، زاویه و… ، امکان ایجاد پروژه جدید، قابلیت ارسال پروژه های با ایمیل، قابلیت کشیدن خط و قراردادن نکات صوتی و تصویری، دارای چراغ قوه حرفه ای، ذخیره پروژه با فرمت های PDF و TXT و محیطی شیک و کاربرپسند اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 19 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Trucker 3D درواقع یک بازی شبیه ساز برای سیستم عامل ios است که رانندگی با کامیونهای سنگین را برای شما شبیه سازی می کند . همچنین در این بازی شما می توانید با کنترل و رانندگی ماشین های مختلف علاوه بر اینکه لذت میبرید ، مهارت خودتان را نیز افزایش دهید .

مدیر سایت بازدید : 13 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار PocketCloud Remote Desktop Pro یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ابزارهای کار به صورت ریموت است که برای سیستم عامل ios منشر شده است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بر روی آی دیوایس خودتان به صفحه ی دسکتاپ سیستم عامل مک و یا ویندوز خود متصل شوید و به تبادل اطلاعات بپردازید .

مدیر سایت بازدید : 51 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بازی FreeCell Solitaire یک بازی بسیار زیبا برای علاقه مندان به بازی ورق برای آندروید می باشد. این بازی یک بازی تک نفره است و از فضایی گرافیکی و زیبا برخوردار است. محیط این بازی کاملا قابل شخصی سازی است و شما می توانید آیتم های گوناگونی را به دلخواه خود تغییر دهید. اگر بخواهید می توانید تصویر پس زمینه و یا رنگ های قسمت های مختلف را تغییر دهید. این بازی علاوه بر پشتیبانی گوشی های اندروید، از تبلت های اندرویدی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند.

مدیر سایت بازدید : 46 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی جالب Blendoku شما با طیفی از مربع های رنگی روبرو هستید. این بازی بیشتر برای افرادی که در رشته های معماری، طراحی و گرافیک فعالیت دارند بسیار جالب و مفید خواهد بود. در بازی ردیفی از مکعب های رنگی روبروی شما قرار دارد و در ردیف پایین شما باید این مربع های رنگی را طوری در کنار هم قرار دهید تا طیف مربع های رنگی با توجه به اولین مربع قرار گرفته در ردیف، رو به کم رنگ شدن و یا پرنگ شدن برود. این بازی دارای ۴ سطح ( مبتدی، متوسط، دشوار و حرفه ای) و ۴۰۰ مرحله جذاب می باشد.همچنین این بازی جالب با داشتن گرافیک خوب و محیط متنوع به خوبی شما را سرگرم می کند. از امکانات این بازی می توان به گیم پلی اعتیادآور، رنگ های منحصر بفرد، ۱۵۰ سطح متوسط، ۱۵۰ سطح معمولی و … اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 18 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی در سبک استراتژیک و دفاعی منتشر شده است. شما در این بازی ابتدا سرزمین خود را انتخاب میکنید و سپس باید با استفاده از اقدامات دفاعی و گسترش ارتشتان ، قلمروتان را افزایش دهید . گرافیک این بازی با توجه به حجم کم آن ، بسیار عالی کار شده است و واقعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

درباره ما
دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی ios,دانلود بازی ای او اس,دانلود نرم افزار ios,دانلود نرم افزار ای او اس,اندروید,ای او اس,ios,بازی اندروید,بازی ios,بازی ای او اس,اندرویدها,اندرویدینا,اندرویدکده,بازی,نرم افزار,اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن اندروید,دانلود اپلیکیشن ios,دانلود اپلیکیشن ای او اس,موبایل,mobile,android,ios,apps,apple,samsong,آموزش نصب بازی,جهان اپس,اپس,wordapps,word apps
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 880
  • بازدید کلی : 9,174