loading...
جهان اپس | دانلود نرم افزار و برنامه اندروید ، دانلود بازی اندروید ، دانلود بازی ios
مدیر سایت بازدید : 13 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

True Skate معتبر ترین بازی ورزش اسکیت بورد برای اسمارت فون و تبلت ها محصوب می شود. شما در این بازی بصورت کاملا واقعی می توانید حس یک ورزشکار را به خود القا کنید. فقط مواظب باشید زانوهایتان خراش زیادی نبینند.

مدیر سایت بازدید : 14 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی Castle Defense HDکه به صورت استراتژیک است و برای سیستم عامل ios منتشر شده است شما باید از قلعه خود در برابر دشمنان دفاع کنید تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی بیش از 100 مراحل مختلف دارد که با نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید ساعت ها سرگرم شوید.

مدیر سایت بازدید : 140 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی The Collectables شما رهبری یک گروه خشن و بسیار ماهر در تیراندازی را برعهده دارید و به سرزمینهایی میروید که تنها جنگ و اسلحه ، حرف اول را در آنها میزند. شما در این بازی باید با تصمیم گیری ها و استراتژی مناسب ، علاوه بر حفظ جان خود و گروهتان ، دشمنان را نیز از سر راه بردارید و پیش بروید .

مدیر سایت بازدید : 16 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Bird Mania دارای یک گیم پلی سریع و هیجان انگیز است و شما را دعوت به یک پرواز دشوار با یک پرنده ی جنگنده میکند. اگر به بازی های رکوردی و با گیم پلی هیجان انگیز علاقه دارید ، این بازی می تواند شما سرگرم کند .

مدیر سایت بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

تصور کنید که موجودی به نام POU را در گوشی خود در اختیار دارید.چگونه آن را شخصی‌سازی می‌کنید؟آیا تمام تلاش خود را جهت مواظبت و نگهداری از آن خواهید کرد؟غذا دادن،تمیز کردن و بزرگ کردن آن را بر عهده خواهید گرفت؟بله دوستان بازی Pou توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفدران متعددی را به خود جذب کند و امتیاز ۵ستاره را به خود اختصاص دهد.

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Super Ninja World دارای یک گیم پلی سریع و به سبک بازی های دویدن آزاد است که برای سیستم عامل ios منتشر شده است . شما باید پا به پای این نینجای سریع و خشن همراه شوید و در سر راهتان علاوه براینکه تمام سکه ها را جمع آوری کنید ، دشمنان را نیز هم از سر راه بر دارید .

مدیر سایت بازدید : 13 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی زیبا Modern Command که در سبک بازی های استراتژی می‌باشد و اکنون برای سیستم عامل ios منتشر شده است باید برای حفاظت از پایگاه خود و همچنین نابودی دشمن، نیروی قدرتمند خود را تشکیل داده و در مکان‌های مختلف نظیر آمریکا، اروپا، آفریقا و… علیه تهدیدهای پیش‌رو مقابله کنید.

مدیر سایت بازدید : 11 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیش میاد که سری های قبلی  این بازی زیبا رو تجربه نکرده باشد بازی Asphalt7 از شرکت گیم لافت که واقعا یک بازی ماشین تمام عیار هست و اکنون برای سیستم عامل ios منتشر شده است در این نسخه ۶۰ ماشین مختلف از شرکت های معروف وجود دارد و شما می توانید بازی را در حالت های مختلف بازی کنید.

مدیر سایت بازدید : 8 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Flight Theory  بازی تئوری پرواز که شبیه ساز پرواز با هواپیما است و شما با آن بر فراز کوهها جنگل و دریا پرواز خواهید کرد و در ابتدا آموزش پرواز خواهید دید و دریفت و نشست و برخواست با هواپیما را یاد خواهید گرفت و بعد از یادگیری به ماموریت اعزام خواهید شد همچنین بازی آیفون برای سیستم عامل 6 به بالا طراحی شده است و در اپل 5 بسیار سازگاری خواهد داشت.

مدیر سایت بازدید : 85 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Microtrip یک بازی پازل جالب با گیم پلی فانتزی می باشد که بیشتر برای کودکان مناسب است . همچنین در این بازی قوانین فیزیکی و جاذبه به زیبایی طراحی شده اند و حس جالبی به بازی کننده می دهند .

مدیر سایت بازدید : 19 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Trucker 3D درواقع یک بازی شبیه ساز برای سیستم عامل ios است که رانندگی با کامیونهای سنگین را برای شما شبیه سازی می کند . همچنین در این بازی شما می توانید با کنترل و رانندگی ماشین های مختلف علاوه بر اینکه لذت میبرید ، مهارت خودتان را نیز افزایش دهید .

مدیر سایت بازدید : 18 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی در سبک استراتژیک و دفاعی منتشر شده است. شما در این بازی ابتدا سرزمین خود را انتخاب میکنید و سپس باید با استفاده از اقدامات دفاعی و گسترش ارتشتان ، قلمروتان را افزایش دهید . گرافیک این بازی با توجه به حجم کم آن ، بسیار عالی کار شده است و واقعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

درباره ما
دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی ios,دانلود بازی ای او اس,دانلود نرم افزار ios,دانلود نرم افزار ای او اس,اندروید,ای او اس,ios,بازی اندروید,بازی ios,بازی ای او اس,اندرویدها,اندرویدینا,اندرویدکده,بازی,نرم افزار,اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن اندروید,دانلود اپلیکیشن ios,دانلود اپلیکیشن ای او اس,موبایل,mobile,android,ios,apps,apple,samsong,آموزش نصب بازی,جهان اپس,اپس,wordapps,word apps
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 855
  • بازدید کلی : 9,149