loading...
جهان اپس | دانلود نرم افزار و برنامه اندروید ، دانلود بازی اندروید ، دانلود بازی ios
مدیر سایت بازدید : 28 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار AnyFont یکی از بهترین روش های تغییر فونت در سیستم عامل ios می باشد که می توانید آنرا نصب کنید و با استفاده از آن با روشی راحت و بدون دردسر ، فونت های مختلف را بر روی آی دیوایستان نصب کنید و در جاهای مختلف ، از آنها استفاده کنید .

مدیر سایت بازدید : 16 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

با نرم افزار XnSketch شما میتوانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید. یکی از بهترین مزیت های این نرم افزار ساده بودن و کارایی  آسان آن است که با ۱۹  اثر برای خلق طرح های گوناگون می توانید عکس های خود را به تصاویر حرفه ای تبدیل نمایید.

مدیر سایت بازدید : 2200 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه زیبا و خنده دار می توانید برای هر فرد چه کوچک و چه بزرگ ریش یا سیبیل بگذارید. در این برنامه انواع ریش ها وجود دارند از جمله ریش های فانتزی یا ریش های بازیگران مشهور هالیوودی و …

مدیر سایت بازدید : 88 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

از این به بعد آزمایشگاه شیمی در کیف شما خواهد بود !! این برنامه یک آزمایشگاه مجازی است که می توانید بدون هیچ دانشی و یا اطلاعاتی قبلی از شیمی دست به آزمایش های گوناگون بزنید. در واقع مهم نیست که شیمیدان هستید یا نه. فقط مواظب باشید به آزمایشگاه صدمه ای وارد نکنید.
شما میتوانید بعضی از آزمایشهای خطرناک را که هیچ وقت قادر نیستید آن را در خانه یا دانشگاه انجام دهید در این برنامه بسیار کاربردی انجام دهید بدون هیچ خطری! همچنین این برنامه قادر به اندازه گیری حجم درون ظرف و دما و چگالی ان می باشد.

مدیر سایت بازدید : 20 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که کنجکاو شوید بدانید وقتی حواستان به گوشیتان نیست یا در محلی برای دقایقی آن را جا گذاشته‌اید دوست یا عضوی از خانواده‌تان به آن سرک کشیده یا نه؟ نرم افزار Catchr اپلیکیشنی است که از طریق ثبت فعالیت تمامی آپ‌های گوشیتان به این نیاز شما پاسخ می‌دهد.

مدیر سایت بازدید : 28 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار iZip+  یک فایل منیجر قدرتمند برای سیستم عامل ios است که به شما اجازه می دهد تا انواع فایل ها با فرمت های مختلف را مشاهده کنید ، تغییر نام دهید ، حذف کنید ، انتقال دهید و همچنین دیگر کارهای مدیریتی که در رابط کاربری زیبای این خدمات را به شما عرضه می کند .

مدیر سایت بازدید : 14 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

قرآن کریم ، کتاب آسمانی ما مسلمانان است و همه ی ما حتی اگر دیر به دیر آنرا مطالعه کنیم ، دوست داریم که همیشه آنرا در کنار خود داشته باشیم . شما می توانید با استفاده از نرم افزار Al Quran Karim Pro تمام سوره های قرآن کریم را به صورت انگلیسی و عربی به طور کامل در سیستم عامل ios خود داشته باشید و از آن بهره ببرید .

مدیر سایت بازدید : 10 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده WhatsApp Messenger که برای سیستم عامل ios است به شما امکان چت های گروهی و خصوصی به اشتراک گذاشتن انواع عکس و ویدیو وبسیاری از امکانات دیگر را می دهد.همچنین شما با این نرم افزار می توانید از بین شماره های تماس ذخیره شده در آی دیوایستون دوستان خودتان رو بیابید و در گروه خودتان به بحث گروهی و خصوصی بپردازید.

مدیر سایت بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Cinekolor یک ابزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر برای سیستم عامل ios است . با استفاده از این نرم افزار می توانید رنگ و نورپردازی تصاویر خودتان را اصلاح کنید و به بهترین حالت ممکن رنگ آنها را تنظیم کنید .

مدیر سایت بازدید : 11 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Part™  یکی از متفاوت ترین ابزارهایی است که می توانید برای ویرایش تصاویر خود از آن استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را طبق الگوهای خاصی ، به دو  ، صد و یا هزاران تکه تبدیل کنید و کارهای اعجاب برانگیزی تولید کنید  .

مدیر سایت بازدید : 13 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار PocketCloud Remote Desktop Pro یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ابزارهای کار به صورت ریموت است که برای سیستم عامل ios منشر شده است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بر روی آی دیوایس خودتان به صفحه ی دسکتاپ سیستم عامل مک و یا ویندوز خود متصل شوید و به تبادل اطلاعات بپردازید .

درباره ما
دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی ios,دانلود بازی ای او اس,دانلود نرم افزار ios,دانلود نرم افزار ای او اس,اندروید,ای او اس,ios,بازی اندروید,بازی ios,بازی ای او اس,اندرویدها,اندرویدینا,اندرویدکده,بازی,نرم افزار,اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن اندروید,دانلود اپلیکیشن ios,دانلود اپلیکیشن ای او اس,موبایل,mobile,android,ios,apps,apple,samsong,آموزش نصب بازی,جهان اپس,اپس,wordapps,word apps
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 875
  • بازدید کلی : 9,169