loading...
جهان اپس | دانلود نرم افزار و برنامه اندروید ، دانلود بازی اندروید ، دانلود بازی ios
مدیر سایت بازدید : 19 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

در دائرة المعارف تشییع ۱ درباره «آیه الکرسی» آمده است: در قرآن مجید، دو آیه هست که احادیث بسیاری در بیان عظمت آنها از رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار وارد شده است، این دو آیه عبارتند از: آیه نور و آیه الکرسی. به همین خاطر و ده ها دلیل دیگر این آیه برای ما مسلمانان دارای اهمیت ویژه ای می باشد. برخی از ویژگی های نرم افزارمی توان به محیط بسیار شکیل و مذهبی، ترجمه به زبان فارسی، فواید آیه شریفه، صوت بسیار زیبای استاد بزرگ سعد الغامدی، دارا بودن بهترین خط زبان عربی (خط عثمان طه) اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 11 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Olive Office Premium مجموعه ای از نرم افزار ها برای دستگاه های اندروید می باشد که شما را قادر به ویرایش یا ساخت اسناد مایکروسافت با فرمت های (doc/docx) می سازد.نرم افزار اکسل شامل فرمت های (xls/xlsx) و همچنین نرم افزار پاورپوینت شامل فرمت های (ppt/pptx) می باشد، که این نرم افزار قادر به ویرایش همه فرمت ها می باشد. استفاده از تمامی امکانات این نرم افزار کاملا رایگان می باشد. علاوه برای فرمت های یاد شده که مربوط به نرم افزارهای مایکروسافت است، شما می توانید کتاب های الکترونیکی PDF را نیز با این نرم افزار قدرتمند اندرویدی باز نمایید. برخی از ویژگی های این نرم افزار باز کردن فایل های  encrypted و رمز گذاری فایلها،  بهینه سازی نمایش فرم ها، نمایش تصاویر Emf, wmf، ویرایش فایل های .txt، نمایش دیاگرام در فایلهای Excel 2007 و … می باشد. در این نسخه تمامی مشکلات نسخه های قبل به طور کامل برطرف شده است.

مدیر سایت بازدید : 13 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار بسیار جالب و آموزشی 50Languages می توانید چندین زبان خارجی را یاد بگیرید. این برنامه جالب با استفاده از زبان مادریتان، اقدام به آموزش زبان خارجی مورد نظرتان می کند. این نرم افزار دارای 30 درس آموزشی می باشد و پشتیبانی کردن از زبان فارسی هم قابل تحسین است.

مدیر سایت بازدید : 30 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Anatomy 3D Pro – Anatronica نرم افزار فوق العاده و بسیار ارزشمند است که آناتومی بدن انسان را در محیطی جذاب و البته کاملا سه بعدی فراهم می آورد . در این برنامه می توانید به سادگی به اکتشاف در استخوان بندی بدن انسان و نیز سیستم های دیگر بدن مانند دستگاه گوارش، تنفسی و سیستم عصبی اش در مدل های 3D که در طراحی آنها از دقت بسیار بالایی استفاده شده است بپردازید. توضیحات مربوط به هر بخش از سایت معروف ویکی پدیا گرفته شده است و می تواند یک سفر علمی شگفت انگیز را به دنیای درون بدن انسان برایتان رقم بزند .

مدیر سایت بازدید : 17 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

نرم افزار n7player یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش موزیک با کیفیت بالا است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی خود را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کنید و از شنیدن موزیک با کیفیت بالا لذت ببرید. این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی را پشتیبانی می کند و با وجود این پلیر برروی گوشی خود دیگر نیازی به هیچ نرم افزار صوتی دیگری ندارید. از وِیژگی های این نرم افزار می توان به امکان دانلود آهنگ از اینترنت، دارای ۵ باند اکولایزر گرافیکی، قابلیت ویرایش پرچسب آهنگها، پشتیبانی از هدست، دارای ویجت لاک اسکرین به هنگام قفل صفحه با سایزهای مختلف، دارای تایمر خواب و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 20 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار WeatherPro نرم افزاری برای مشاهده و پیش بینی آب و هوای هفت روز هفته است. این نرم افزار قابلیت پخش تصاویر ماهواره به صورت انیمیشن را دارد و هوای بیش از ۲ میلیون نقطه در سراسر جهان را پیش بینی می کند. این نرم افزار دارای یک لایو والیپر است که می توانید وضعیت آب و هوا را بر روی هوم اسکرین گوشی خود مشاهده کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به عملکرد سریع برای پیش بینی آب و هوا، پیش بینی وضعیت هوا تا ۷روز آینده و محیطی کاربر پسند و زیبا اشاره کرد. همچنین در ورژن جدید چند شهر اضافه شده و باگ های موجود رفع شده است.

مدیر سایت بازدید : 18 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Google Maps یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای نمایش نقشه های ماهواره ای گوگل می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید با استفاده از اینترنت و یا GPS موقعیت خود را در سریع ترین زمان ممکن برروی نقشه پیدا کنید بهترین قابلیت این نرم افزار این است که می توانید مبدا و مقصد را به برنامه بدهید سپس نرم افزار ساده ترین و سریع ترین مسیر ممکن را به شما نمایش می دهد که این قابلیت در سفر بسیار کاربردی است. این نرم افزار بیش از ۲۵ میلیون دانلود از مارکت گوگل داشته است و یکی از دقیق ترین نرم افزار های مسیریابی و ارائه نقشه ماهواره است و بیش از ۱۰۰ میلیون نقطه در سراسر دنیا را پشتبانی می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ارائه جزئیات نقشه با نمایش ساختمان های سه بعدی، راهنمای صوتی، نمایش به صورت حرکت در خیابان، نمایش هتل ها، فست فودها، فرودگاه و مناطق دیدنی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

 

مدیر سایت بازدید : 28 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار jetAudio یکی از بهترین ومحبوب ترین نرم افزارهای پخش فایل های چند رسانه ای است که برای اندروید عرضه شده است. به کمک این نرم افزار قدرتمند می توانید اکثر فرمت های صوتی و تصویری را با بالاترین کیفیت پخش کنید و از گوش کردن به موسیقی و تماشای فیلم با کیفیت بی نظیر لذت ببرید. این نرم افزار رکورد بالاترین میزان دانلود را بدست آورده و به عنوان کامل ترین نرم افزار شناخته شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن ۲ باند اکولایزر گرافیکی، داشتن تایمر خواب تا ۲۴ ساعت، پشتیبانی کامل از فرمت های spx, mod ape, wv, tta, m4a, flac, ogg, mp3, wav, wma و دارا بودن ویجت های زیبا در سایزهای مختلف و رفع مشکلات دیده شده در ورژن قبلی اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 15 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار FireFox یکی از بهترین و سریع ترین نرم افزارهای عرضه شده برای سیستم عامل های ویندوز و اندروید است که دارای بیش از ۱۰۰میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد. نرم افزار فایرفاکس یک مرورگر قدیمی و قدرتمند است که می توان گفت پرسرعت ترین مرورگری است که تاکنون عرضه شده است. به کمک این نرم افزار می توانید با کیفیت و سرعت بی نظیری به گشت و گذار در بین صفحات وب بپردازید و از کیفیت واقعی صفحات لذت ببرید. از چند ویژگی بسیار فراوان این نرم افزار می توان به سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب، پشتیبانی از جاوا اسکریپ، اشتراک اطلاعات از طریق NFC، اضافه شدن حالت دید شب برای تنظیم نور کم، پشتیبانی کامل از صدا برای جستجو در صفحات وب، قابلیت نصب پلاگین و addon برای بهبود عملکرد، پشتیبانی از فلش و HTML5، قابلیت جستجوی پیشرفته در متن صفحات، امنیت فوق العاده بالا، قابلیت بوکمارک وبسایت های مورد علاقه و محیطی شیک و کاربرپسند اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 35 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Memory Locker یک نرم افزار کاربردی و محبوب برای جلوگیری از بسته شدن نرم افزار های گوشی های اندروید است. حتما مشاهده کرده اید که سیستم عامل اندروید در برخی مواقع هنگام کمبود حافظه دستگاه برخی از نرم افزار ها را می بندد. به عنوان مثال می دانید که سیستم عامل اندروید به هنگام کمبود حافظه بیش از حد، لانچر را می بندد، حال به کمک این نرم افزار می توانید مانع از بسته شدن لانچر و نرم افزار های دیگری که نمی خواهید به هیچ عنوان بسته شوند، شوید. این نرم افزار می تواند لانچر و دیگر نرم افزار ها را به صورت کامل قفل کند و از بسته شدن آنها جلوگیری کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان قفل ویجت ها، قفل نرم افزار های سیستمی و رابط کاربردی آسان اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 9 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار QuickPic نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای مدیریت تصاویر و مشاهده آن ها در محیطی کاملا کلاسیک و به دور از محیط خسته کننده پیش فرض گالری در سیستم عامل اندروید باشد. این نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت تصاویر توانسته است به عنوان بهترین نرم افزار مشاهده تصاویر در پلی استور معرفی شود. این نرم افزار اکثر فرمت های تصویری را پشتیبانی می کند و می توانید پوشه های خود را مخفی کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در بارگذاری و نمایش عکس ها، نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو، امکان مخفی سازی پوشه های دلخواه و محیطی کلاسیک و ساده اشاره کرد.

مدیر سایت بازدید : 11 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Bosch Toolbox مجموعه ای از ابزار های صنعتگران است که در یک نرم افزار به صورت حرفه ای جمع آوری شده است. این نرم افزار تمامی ابزاری که یک صنعتگر ممکن است به آن احتیاج داشته باشد را در خود جای داده است و کاملترین و حرفه ای ترین ابزار های اندازه گیری را داراست. از چند ویژگی این نرم افزار می توان به تبدیل بیش از ۵۰ واحد اندازه گیری از جمله طول، وزن، حجم و سرعت به هم، اندازه گیری دقیق طول، زاویه و… ، امکان ایجاد پروژه جدید، قابلیت ارسال پروژه های با ایمیل، قابلیت کشیدن خط و قراردادن نکات صوتی و تصویری، دارای چراغ قوه حرفه ای، ذخیره پروژه با فرمت های PDF و TXT و محیطی شیک و کاربرپسند اشاره کرد.

درباره ما
دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود بازی ios,دانلود بازی ای او اس,دانلود نرم افزار ios,دانلود نرم افزار ای او اس,اندروید,ای او اس,ios,بازی اندروید,بازی ios,بازی ای او اس,اندرویدها,اندرویدینا,اندرویدکده,بازی,نرم افزار,اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن,دانلود اپلیکیشن اندروید,دانلود اپلیکیشن ios,دانلود اپلیکیشن ای او اس,موبایل,mobile,android,ios,apps,apple,samsong,آموزش نصب بازی,جهان اپس,اپس,wordapps,word apps
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 857
  • بازدید کلی : 9,151